مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-14سياسي

آمادگی دانشگاه های ایران و عراق برای گسترش همکاری علمی و دانشگاهی


معاون فرهنگی وزیر علوم دردیدار با معاون وزارت علوم عراق گفت:علم و دانش با اشتراک گذاری توسعه می یابد،مشترکات زیادی بین ایران و عراق وجود دارد که سبب ارتباط بیشتر علمی بین این دو کشور می شود.

- به نقل از وزارت علوم، در راستای توسعه همکاری های علمی و فرهنگی با دانشگاه های کشور عراق، عبدالحسین کلانتری در اولین روز سفر به کشور عراق، ضمن دیدار با سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، با معاون وزارت علوم عراق و هیأت رییسه دانشگاه های کرخ و امام جعفر صادق (ع) در شهر بغداد دیدار و گفت وگو کرد.

کلانتری در دیدار با معاون و قائم مقام وزارت آموزش عالی عراق، ضمن ارائه تصویری از وضعیت دانشگاه ها در ایران، بر جایگاه والای فرهنگ علم و فناوری و کسب رتبه های برتر تولید علم در دنیا و منطقه تأکید کرد و گفت: باید از فرصت همدلی و برادری که بین دو کشور وجود دارد نسبت به انتقال تجربیات در زمینه دانش و فناوری به کشور دوست و برادر عراق اهتمام ویژه داشت و از این موضوع برای رشد و تعالی هر دو کشور استفاده شود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان در این دیدار که روز یکشنبه (23 اسفند) در محل وزارت آموزش عالی کشور عراق و با حضور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت تأکید کرد: علم و دانش با اشتراک گذاری توسعه خواهد یافت و در همین راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه های ایران و عراق برای گسترش همکاری علمی و دانشگاهی

آمادگی دانشگاه های ایران و عراق برای گسترش همکاری علمی و دانشگاهی