مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-14اقتصادي

وعده جدید آقای وزیر برای ارزانی خودرو


فاطمی امین با بیان اینکه در سنوات گذشته تا 100 هزار خودرو واردات داشتیم، افزود: فکر نمی کنم در سال آینده بیش از این تعداد واردات انجام شود.

میزان تقاضای بازار خودروی ایران 1.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری، وزیر صمت کاهش قیمت خودرو، افت 15 درصدی هزینه تمام شده و رشد 50 درصدی تولید در سال آینده را وعده داد.

12 روز پس از صدور فرمان 8 ماده ای رییس جمهوری به خودروسازان برای رشد تولید و عرضه و بهبود کیفیت خودرو های داخلی، دیروز وزیر صمت از برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی بازار خودرو در سال آینده رونمایی کرد.

رضا فاطمی امین در عین حال آزادسازی واردات خودرو و ارزانی خودرو های داخلی از طریق کاهش قیمت تمام شده و زیاندهی خودروسازان را وعده داد.

خداحافظی با پژو 405، سمند و تیباوزیر صمت با بیان اینکه تولید خودرو در سال آینده 50درصد افزایش خواهد یافت، گفت: وزارت صمت برنامه ای دوساله برای بهبود وضع صنعت خودرو دارد که بعضی از طرح ها شش ماهه و برخی دیگر یکساله است.

رضا فاطمی امین با بیان اینکه به مردم اطمینان می دهیم از اواسط سال آینده بسیاری از مسائل در زمینه قرعه کشی، کیفیت و موضوعات دیگر خودرو حل خواهد شد، اما رفع کامل این مشکلات نیازمند دوره 2ساله است، افزود: سال آینده قیمت تمام شده خودرو 15درصد کاهش یافته و زیان خودروساز کمتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده جدید آقای وزیر برای ارزانی خودرو

وعده جدید آقای وزیر برای ارزانی خودرو