مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-14پزشكي

ارتقای سرعت و بهداشت تخلیه غلات با بهره گیری از پایانه مکانیزه


مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان از ارتقای سرعت و سطح بهداشت تخلیه غلات با بهره گیری از پایانه مکانیزه در بندر امام خمینی (ره) خبرداد.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان از ارتقای سرعت و سطح بهداشت تخلیه غلات با بهره گیری از پایانه مکانیزه در بندر امام خمینی (ره) خبرداد.

عادل دریس در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بازدید مدیران غذا و آزمایشگاه سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت از مجتمع بندری امام خمینی(ره)، با تشریح چگونگی فرآیند تخلیه، بارگیری و انبارش کالاهای اساسی و آخرین اقدامات برای بهره برداری مکانیزه تخلیه غلات در پایانه های تخلیه و بارگیری غلات بندرامام اظهار کرد: در این بازدید در خصوص تکمیل روند احداث پایانه مکانیزه تخلیه و بارگیری غلات و مزایای حاصل از بهره برداری از آن در بندر امام خمینی (ره) توضیح داده شد.

وی افزود: کاهش 60 درصدی مدت زمان تخلیه کشتی ها و در نتیجه تسریع در انتقال محمولات از پای کشتی به انبارهای نگهداری کالا، کاهش دخالت انسانی در فرآیند تخلیه به واسطه بهره گیری از تسمه نقاله و ارتقای سطح بهداشتی تخلیه غلات از اهم ویژگی های بهره برداری از تخلیه مکانیزه غلات محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سرعت و بهداشت تخلیه غلات با بهره گیری از پایانه مکانیزه

ارتقای سرعت و بهداشت تخلیه غلات با بهره گیری از پایانه مکانیزه