مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-14اجتماعي

مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای تعطیل نوروز فعال هستند


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای تعطیل نوروز فعال خواهند بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای تعطیل نوروز فعال خواهند بود.

کامبیز مهدی زاده، امروز دوشنبه 23 اسفند از مردم نوع دوست خراسان جنوبی دعوت کرد تا مانند همیشه یاریگر بیماران نیازمند به خون و فراورده های خون باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در روز پایان سال مراکز بیرجند، طبس و فردوس در نوبت صبح و در روزهای اول تا چهارم فروردین مراکز خونگیری بیرجند و طبس فعال خواهند بود.

وی گفت: در روز هفتم و دهم فروردین مراکز خونگیری بیرجند در دو نوبت صبح و عصر و مرکز طبس در روز نهم فروردین در نوبت صبح و عصر آماده ارائه خدمت به اهداکنندگان خون هستند؛ تا پایان تعطیلات نوروزی مراکز خونگیری استان فعال خواهندبود و روزهای یکشنبه و چهارشنبه در فردوس و دوشنبه و پنج شنبه درقاین پذیرای اهداکنندگان خون هستیم.

مهدی زاده از مردم استان خواست تا باتوجه به نیاز مبرم به خون در کشور و کمبود خون در روزهای پایان سال و همچنین ایام نوروز و البته نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و کاهش تعداد مراجعه اهداکنندگان به مراکز خونگیری، این امر خداپسندانه را فراموش نکنند و مانند همیشه در کنار انتقال خون در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای تعطیل نوروز فعال هستند

مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای تعطیل نوروز فعال هستند