مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-14اقتصادي

80 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در مازندران توزیع می شود


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: تا پایان سال 80 هزار سبد کالا بین نیازمندان در استان توزیع می شود که تاکنون 80 درصد آن محقق شد.

- ، احمد سعادت پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه مراسم رزمایش کمک مومنانه و افتتاح خانه محروم در سوادکوه، با اشاره به همکاری کمیته امداد با سپاه، بسیج، مراکز نیکوکاری و خیریه گفت: رزمایش کمک مومنانه در دو مقطع در حوزه معیشت و اطعام غذای گرم (اطعام مهدوی ماه رمضان و احسان حسینی در محرم و صفر) انجام می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان مازندران، با اشاره به جشن نیکوکاری پایان سال، از کمک قریب به 55 میلیارد تومانی مردم مازندران در این زمینه در همه سرفصل ها خبر داد و افزود: یکی از سرفصل های اصلی حوزه معیشت است که طبق هدف گذاری مقرر شد تا 80 هزار سبد کالا میان خانواده ها توزیع شود و تا کنون 80 درصد این امر محقق شده است.

وی شهرستان سوادکوه را از نظر همگرایی میان مسئولان اعم از فرمانداری، سپاه، کمیته امداد، ائمه جمعه و دیگر مسئولان در این زمینه بسیار خوب دانست و افزود: امروز نیز با هم افزایی میان خود توانستند یک هزار و 500 سبد کالا و صد قلم لوازم خانگی میان خانواده های توزیع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در مازندران توزیع می شود

80 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در مازندران توزیع می شود