مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-14اقتصادي

ذخیره 20 هزارتن کودشیمیایی برای کشت بهاره در فارس


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از ذخیره بیش از 20 هزارتن کود شیمیایی برای تامین نیازهای کشاورزان به این نهاده در هنگام کشت بهاره استان خبر داد.

- حمید ابراهیمی زاده دوشنبه 23 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: هیچ مشکلی در تأمین کودشیمیایی مورد نیاز کشاورزان فارس وجود ندارد و این نهاده پایه به میزان کافی با ارزش ریالی بالغ بر 1000 میلیارد ریال در انبارهای سازمانی ذخیره شده است.

او با بیان اینکه توزیع کودشیمیایی بین شهرستان های فارس، آغاز شده است، خاطرنشان کرد: میزان ذخیره کودشیمیایی به لحاظ کمی با افزایش قابل ملاحظه ای نسبت به مدت مشابه سال های گذشته روبرو بوده است.

ابراهیمی زاده خاطرنشان کرد: امسال نزدیک به 200 هزار تن انواع کودهای شیمیایی بین کشاورزان استان توزیع شد که نسبت به سال قبل شاهد افزایش حدود 25000 تن بوده است و روند افزایشی مذکور تا تکمیل سهمیه تخصیصی برای کشت پاییزه و در ادامه کشت های بهاره استان تداوم خواهد داشت.

او گفت: توزیع کودهای شیمیایی توسط بیش از 400 کارگزار فعال در نقاط مختلف استان انجام می شود و با توجه به مهیا بودن شرایط، از کارگزاران توزیع در سراسر استان می خواهیم نسبت به خرید سهمیه تخصیصی خود اقدام کنند تا در اولین فرصت ممکن در اختیار آنها برای توزیع بین کشاورزان تحت پوشش قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره 20 هزارتن کودشیمیایی برای کشت بهاره در فارس

ذخیره 20 هزارتن کودشیمیایی برای کشت بهاره در فارس