مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-14اجتماعي

مشکلات فرودگاه طبس پیگیری و رفع می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به موقعیت شهرستان طبس، وسعت و طولانی بودن مسیر دسترسی به سایر شهرستان ها و مرکز استان، - مشکلات فرودگاه این شهرستان با جذب اعتبارات از محل مدیریت بحران، پیگیری و رفع می شود.

علیرضا عباس زاده، امروز دوشنبه 23 اسفند در نشست بررسی مشکلات فرودگاه های استان اظهار کرد: طراحی و اجرای برج مراقبت، تامین روشنایی باند فرودگاه، نصب سامانه رادار در کوه های شتری، ایجاد و نگهداری خط انتقال برق و بازگشایی و آسفالت مسیر دسترسی از جمله مسایل مربوط به فرودگاه طبس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه طراحی و اجرای برج مراقبت توسط شرکت فرودگاه ها انجام می شود اظهار داشت: تامین و روشنایی باند فرودگاه نیز اهمیت زیادی دارد که موضوع از طریق اداره کل مدیریت بحران استانداری در حال پیگیری است و از محل اعتبارات مدیریت بحران تامین خواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه های مربوط به فرودگاه طبس با اولویت در دستور کار قرار می گیرد، چون در شرایط وقوع حوادث و بحرانی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ این موارد در حوزه پیشگیری از بحران در دستور کار مدیریت بحران استانداری قرار دارد و تامین روشنایی باند فرودگاه اولویت نخست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فرودگاه طبس پیگیری و رفع می شود

مشکلات فرودگاه طبس پیگیری و رفع می شود