مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-14سياسي

حضور نمایندگان یونسکو در جشن نوروز همدان/ آغار بهاری پرشور و نشاط


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: از حضور نمایندگان یونسکو و میهمانان خارجی در آیین جشن نوروز در همدان استقبال می کنیم و بر این باوریم می تواند پیام فرهنگی همدان را به جهان منعکس کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی مالمیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با برنامه های مدون شده توسط برنامه ریزان شهری و گردشگری تلاش بر این است پس از دو سال محدودیت های کرونایی با رعایت پروتکل های تعیین شده آغاز بهاری با شور و نشاط را تجربه کنیم.

وی بیان کرد: نوروز یک میراث ناملموس جهانی است که می تواند با آغاز فصل بهار داشته های غنی ایران را در عرصه جهانی مطرح کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان عنوان کرد: از آنجا که فرهنگ ایران می تواند برای توجه گردشگران خارجی ایجاد انگیزه کند هرچه بیشتر باید روی این مقوله برنامه ریزی انجام شود.

وی تاکید کرد: همدان در سال های اخیر به واسطه رویدادهای جهانی در سال 2018 توانست جاذبه های گردشگری خود را به جهان معرفی کند و این مهم توانست تاثیر مطلوبی برای گردشگری همدان داشته باشد.

مالمیر خاطرنشان کرد: با آنکه محدودیت های کرونا و موانع سفر اجازه اجرای برنامه های مدون شده را طی دو سال گذشته به متولیان گردشگری نداد، اما همواره تلاش کردیم فرهنگ و تاریخ همدان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نمایندگان یونسکو در جشن نوروز همدان/ آغار بهاری پرشور و نشاط

حضور نمایندگان یونسکو در جشن نوروز همدان/ آغار بهاری پرشور و نشاط