مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-14حوادث

بخشش اولیای دم در کرمانشاه 29 قاتل را از اعدام نجات داد


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، از صلح و سازش در یک پرونده قتل پس از سه سال خبر داد و گفت: آمار پرونده های قتل منتهی به سازش در استان در سال 1400 به 29 فقره رسید.

- رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از صلح و سازش در یک پرونده قتل پس از سه سال خبر داد و گفت: آمار پرونده های قتل منتهی به سازش در استان در سال 1400 به 29 فقره رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دادگستری کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: این صلح و سازش با تلاش ستاد صبر استان و پیگیری های اعضای شعبه 45 (ویژه صلح و سازش) معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه به نتیجه رسیده است.

وی درباره جزییات این پرونده هم گفت: در سال 1397 بر اثر اختلاف خانوادگی یک فقره قتل توسط همسر خانمی اتفاق افتاد که پس از دستگیری قاتل و طی مراحل دادرسی در شعبه 2 دادگاه کیفری شهرستان کرمانشاه در نهایت رای منجر به قصاص قاتل صادر شد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: پرونده پس از طی مراحل قانونی و صدور احکام مربوطه برای انجام اقدامات سازشی به ستاد صبر استان ارجاع شد و با پیگیری ها و تلاش های اعضای شعبه 45 (ویژه صلح و سازش)، این پرونده پس از 3 سال منجر به رضایت بی قید و شرط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش اولیای دم در کرمانشاه 29 قاتل را از اعدام نجات داد

بخشش اولیای دم در کرمانشاه 29 قاتل را از اعدام نجات داد