مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-14اجتماعي

ساعت کار مترو در ایام پایانی سال افزایش می یابد/ تمدید طرح زوج و فرد


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برای رفاه حال شهروندان و تشویق به استفاده از حمل و نقل همگانی به جای خودروی شخصی، ساعت کار مترو تا 22 شب و ساعت فعالیت خطوط اتوبوسرانی عبوری از معابر مرکزی شهر تا ساعت 22 و 30 دقیقه افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، حسین حق شناس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان درباره تمهیدات صورت گرفته درباره کاهش ترافیک در مراکز عبور و مرور شهری اظهار داشت: جهت رهایی از ازدیاد ترافیک، به شهروندان توصیه می شود برای سفرهای درون شهری پایانی سال، از مترو استفاده کنند.

وی با شرح ظرفیت های متروی اصفهان برای شرایط ویژه ترافیکی بیان کرد: با توجه به ضرورت سرویس دهی مطلوب به شهروندان مدت زمان انتظار مسافران از 15 دقیقه به 11 دقیقه کاهش یافته که در آینده، این زمان نیز کمتر خواهد شد؛ همچنین با توجه به تعطیلی رسمی روز 27  اسفندماه، مترو برخلاف دیگر ایام سال در خدمت رسانی به شهروندان فعال خواهد بود.

حق شناس ادامه داد: شهروندانی که منازل آنها نزدیک ایستگاه های مترو است می توانند به صورت مستقیم از آن استفاده کنند و سایر شهروندان نیز می توانند با اتوبوس به پایانه های ابتدایی یا ایستگاه مترو سفر کنند یا خودروی خود را نزدیک ایستگاه های مترو پارک کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کار مترو در ایام پایانی سال افزایش می یابد/ تمدید طرح زوج و فرد

ساعت کار مترو در ایام پایانی سال افزایش می یابد/ تمدید طرح زوج و فرد