مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-14سياسي

یادواره شهدای بخش خلجستان قم برگزار شد


یادواره شهدای بخش خلجستان، با حضور خانواده معظم شهداء و برخی مسئولان و به همت شهرداری دستجرد و شورای فرهنگ عمومی بخش خلجستان برگزار شد.

- مراسم یادواره 375 شهید بخش خلجستان، همزمان با 22 اسفند روز شهید، به همت شهرداری دستجرد و با حضور خانواده معظم شهداء، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان، در سالن شهید چمران شهر دستجرد برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای مهدی آقابیگی از مجریان توانمند ملی وصدا و سیما و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین جوشقانیان و خاطره گویی حاج علی بابکی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس برگزار شد، تنی چند از مسئولان محلی از جمله حجت الاسلام محمد یزدی امام جمعه شهر دستجرد، مهندس حسین طالعی شهردار دستجرد، حسن بافرانی بخشدار خلجستان، ابوالحسنی رییس شورای اسلامی شهر دستجرد و.

حضور داشتند.

فرهنگ ایثار، عزت آفرین است حجت الاسلام و المسلمین حسین جوشقانیان از خطبای مطرح ملی، در این مراسم، با گرامیداشت فرارسیدن 22 اسفند روز شهید و با ادای احترام به 375 شهید بخش خلجستان و خانواده های معظم ایشان، اظهار داشت: فرهنگ جهاد و شهادت قدرت آفرین و عزت آفرین است و مصداق آن حاج قاسم سلیمانی عزیز است که به واسطه قدرتی که در جهان اسلام آفرید همه ایشان را دوست دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای بخش خلجستان قم برگزار شد

یادواره شهدای بخش خلجستان قم برگزار شد