مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-14سياسي

آمارهای ستاد کرونای قزوین همراه با تحلیل باشد


جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: در ستاد کرونا صرفاً نباید آمار اعلام شود بلکه باید آمار همراه با پژوهش باشد، برای مثال مطرح می شود که در شهر شال تمایل مردم به واکسن بسیار پایین است این امر باید مورد بررسی قرار بگیرد و ریشه یابی شود، - ممکن است ریشه در مسئله فرهنگ باشد یا افراد آن منطقه واکسن هراسی دارند، اگر ریشه یابی صورت بگیرد می توانیم مشکلات را حل کنیم.

ابوالحسن کبیری در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 23 اسفندماه در سالن اجتماعات استانداری قزوین، برگزار شد، تصریح کرد: آمار و ارقام نشان می دهد که بستری ها و فوتی های ناشی از کرونا رو به کاهش است و برخی از شهرهای ما دیگر فوتی ندارند، وضعیت استان رو به بهبود است در حال حاضر شهرستان ها البرز، بویین زهرا و آوج وضعیت زرد، و شهرستان های قزوین و آبیک وضعیت نارنجی و رو به کاهش دارند.

وی افزود: باتوجه به وضعیت کاهش کرونا در استان، سفرهای نوروزی مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا برنامه ریزی می شود، لازمه سفر تزریق 2 دز واکسن کرونا و ثبت نام در سامانه ایران من است، افرادی که در این سامانه ثبت نام کنند منع تردد ندارند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین، تصریح کرد: ما نمی توانیم مانع تردد خودروها شویم از آنها بخواهیم تمام افراد حاضر در خودرو در سامانه ثبت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای ستاد کرونای قزوین همراه با تحلیل باشد

آمارهای ستاد کرونای قزوین همراه با تحلیل باشد