مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-14پزشكي

آماده باش بیش از یک هزار نیروی اورژانس در طرح سلامت نوروزی خوزستان


معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آماده باش بیش از یک هزار نیروی اورژانس برای ارائه خدمات در طرح سلامت نوروزی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آماده باش بیش از یک هزار نیروی اورژانس برای ارائه خدمات در طرح سلامت نوروزی خبر داد.

صادق آزادمنش در نشست خبری که امروز (23 اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی با سه محور چهارشنبه سوری، راهیان نور و آماده باش اورژانس در ایام نوروز آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در قالب این طرح همه بیمارستان ها به ویژه بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز برای ارائه خدمات به مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری آماده باش هستند.

علاوه بر این 45 پایگاه شهری به طور مستقیم در چهارشنبه سوری در حالت آماده باش قرار می گیرند.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به دریافت اطلاعات مسیرهای پرتردد در خصوص پیشگیری از سردرگمی در اعزام ها و مدیریت اعزام مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری گفت: آمبولانس ها در مناطق پرتردد مانند زیتون و کیانپارس مستقر می شوند و هر دو ساعت یک بار آمار مصدومان چهارشنبه سوری جمع آوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش بیش از یک هزار نیروی اورژانس در طرح سلامت نوروزی خوزستان

آماده باش بیش از یک هزار نیروی اورژانس در طرح سلامت نوروزی خوزستان