مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-14پزشكي

سیر نزولی پیک ششم کرونا در قزوین شروع شده است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: آمارها نشان می دهد از قله پیک ششم کرونا عبور کرده ایم و سیر نزولی روند همه گیری بیماری را طی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان قزوین و کشور رو به کاهش است و در حال عبور کامل از موج ششم بیماری هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین توضیح داد: هم اکنون 153 بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند و در 24 ساعت گذشته 22 مورد بستری جدید و 22 مورد ابتلای جدید به ما گزارش شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد بیماران بدحال بستری در ای سی یو 19 بیمار است و تعداد سه فوتی طی 24 ساعت گذشته در استان به ثبت رسیده است و خوشبختانه در هفته دوم اسفند ما با کاهش معنا دار تعداد فوتی ها در استان رو به رو بوده ایم.

این مسئول به آمار استقبال از واکسیناسیون سراسری در استان اشاره کرد و گفت: بیش از 96 درصد افراد بالای 12 سال در استان قزوین دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، این آمار در دز دوم بیش از 88 درصد و در دوز سوم نیز 40 درصد را گذرانده است.

وی یادآور شد: هم اکنون 161 نفر در بیمارستان های استان قزوین بستری هستند که از این تعداد 89 نفز هیچ گونه واکسنی دریافت نکرده اند.

دید بان با اشاره به رنگ بندی شهرستان های استان قزوین با وضعیت کرونا عنوان کرد: هم اکنون آوج در وضعیت زرد قرار دارد و سایر شهرستان ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر نزولی پیک ششم کرونا در قزوین شروع شده است

سیر نزولی پیک ششم کرونا در قزوین شروع شده است