مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-14اقتصادي

امکان تردد زمینی با خودروی شخصی به برخی کشورهای همسایه در نوروز


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با برخی کشورهای همسایه مذاکره کرده ایم که در طول سفرهای نوروزی ناوگان اتوبوسی ما و برخی دیگر هم کاپوتاژ خودروهای شخصی مسافران را بپذیرند.

- ، داریوش امانی در نشست خبری تشریح فعالیت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در آستانه سفرهای نوروزی 1,500 میلیارد تومان اعتبار در اختیار ادارات کل راهداری استان ها قرار گرفته، همچنین راهدارخانه های استان های سردسیر برای اقامت مسافران در صورت بارش سنگین و مسدود شدن راه ها تجهیز شده است.

1200 راهدارخانه با 9500 ماشین آلات راهداری آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی جاده ای هستند.

وی درباره نوسازی ناوگان جاده ای گفت: در خصوص نوسازی ناوگان باری علاوه بر امضای قرارداد با سازندگان داخلی، از ظرفیت واردات استفاده کرده ایم و قراردادی هم پیش از این با ایران خودرو دیزل داشته ایم که بخشی از آن اجرا و امیدواریم بخشی دیگر سال آینده اجرایی شود.

بر اساس این قرارداد، سازمان راهداری معادل 80 درصد قیمت فروش خودروهای سنگین تولید ایران خودرو دیزل را به خریداران تسهیلات می دهد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: برای نوسازی مینی بوس ها نیز برنامه داریم تا سال آینده از محل تولید داخل با همکاری خودروسازان و وزارت صمت اقداماتی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تردد زمینی با خودروی شخصی به برخی کشورهای همسایه در نوروز

امکان تردد زمینی با خودروی شخصی به برخی کشورهای همسایه در نوروز