مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-14سياسي

چقدر باید درباره مرگ فکر کرد؟


استاد عرفان عملی در رابطه با کنترل قوه خیال گفت: اولین راه کاری که امام (ره) مطرح می کند تفکر در مرگ است؛ لذا برای افراد مبتدی موثرترین دارو برای کنترل قوه خیال تفکر در مرگ است ولی نباید در این زمینه افراط گری کرد.

- ایسنا/قم استاد عرفان عملی در رابطه با کنترل قوه خیال گفت: اولین راه کاری که امام (ره) مطرح می کند تفکر در مرگ است؛ لذا برای افراد مبتدی موثرترین دارو برای کنترل قوه خیال تفکر در مرگ است ولی نباید در این زمینه افراط گری کرد.

آیت الله محمدصالح کمیلی در پانزدهمین جلسه درس اخلاق که پیرامون شرح و توضیح کتاب شریف آداب الصلاه امام خمینی (ره) برگزار شد، در رابطه با کنترل قوه خیال عنوان کرد: امام (ره) راهکارهای متعددی را برای جلوگیری از پراکندگی قوه خیال بیان می کند و ما برخی از این راهکارها را برای علاقمندان به معارف الهی بیان می کنیم.

وی افزود: اولین راه کاری که امام (ره) مطرح می کند تفکر در مرگ است؛ لذا برای افراد مبتدی موثرترین دارو برای کنترل قوه خیال تفکر در مرگ است ولی نباید در این زمینه افراط گری کرد بلکه بارها گفته ایم که پیشرفت در سیر و سلوک الهی باید به تدریج و آهسته و پیوسته و زیر نظر استاد آگاه و خبیر به راه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چقدر باید درباره مرگ فکر کرد؟

چقدر باید درباره مرگ فکر کرد؟