مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-14پزشكي

تداوم خدمت رسانی مجموعه سلامت فارس در ایام نوروز


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه افزایش سفرها در ایام پایانی امسال و نوروز 1401 محتمل است خاطرنشان کرد که خدمت رسانی توسط مجموعه سلامت استان فارس در این ایام بی وقفه تداوم خواهد داشت.

- دکتر سید وحید حسینی دوشنبه 23 اسفند در نشست ستاد سلامت نوروزی استان فارس، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی بین واحدهای زیرمجموعه دانشگاه برای خدمات رسانی به مردم و مسافران در ایام نوروز 1401 و آمادگی کامل برای ارایه خدمت با پیش بینی مسایل احتمالی اعلام و اضافه کرد: خدمات مجموعه سلامت در تمام ایام سال و حتی روزهای تعطیل نوروز، به صورت بی وقفه و شبانه روزی ادامه دارد.

او مسئولیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در تامین و حفظ سلامت جامعه را بسیار خطیر توصیف و اضافه کرد: پیش بینی می شود در ایام نوروز 1401 آمار مسافرانی که به فارس سفر می کنند یا برای رسیدن به مقصد خود در استان های جنوبی از این استان عبور خواهند کرد نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد؛ این موضوع اهمیت آمادگی برای خدمت رسانی با بالاترین کیفیت به این مسافران را افزایش می دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر آمادگی کامل تمامی ارکان مجموعه سلامت استان فارس، افزود: این آمادگی تنها به کمک برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده و تلاش همه جانبه تمامی نیروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم خدمت رسانی مجموعه سلامت فارس در ایام نوروز

تداوم خدمت رسانی مجموعه سلامت فارس در ایام نوروز