مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-14ورزشي

«دارالاکرام» رتبه برتر خیریه های استان قم شد


موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام قم حامی آموزش کودکان فاقد سرپرست موثر از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، موفق به کسب رتبه برتر در میان خیریه های فعال در استان قم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، موسسه خیریه و عام المنفعه قم حامی آموزش کودکان فاقد سرپرست موثر از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، موفق به کسب رتبه برتر در میان خیریه های فعال در استان قم شد.

این موسسه خیریه آموزشی که با رعایت شفایت مالی و حفظ کرامت انسانی از سال 1393 آغاز به فعالیت کرده است، حامی تحصیل بیش از 600 دانش آموز مستعد در معرض خطر ترک تحصیل  است.

دارالاکرام قم با رویکرد توسعه انسانی از تحصیل کودکان تا شهروندان خوب، بسته های حمایتی پنجگانه (آموزشی؛ معیشتی؛ بهداشت و درمان؛ فرهنگی، هنری و ورزشی و مشاوره و روانشناسی) را به کودکان و نوجوانانی ارائه می کند که دارای شرایط حمایت باشند و در یک سال گذشته، بیش از 458 کلاس آموزشی را برای دانش آموزان بورسیه شده خود برگزار کرده است.

در دارالاکرام قم 160 داوطلب به صورت همیار آموزشی و پزشکی و مددکاری فعالیت دارند و در دوران پساکرونا و رواج آموزش از راه دور بیش از 108 تبلت به دانش آموزان اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دارالاکرام» رتبه برتر خیریه های استان قم شد

«دارالاکرام» رتبه برتر خیریه های استان قم شد