مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-14ورزشي

2 دونده کرمانشاهی شانس کسب مدال در بازیهای آسیایی 2022 را دارند   


رییس فدراسیون دوومیدانی به فرصت شش ماهه تا زمان برگزاری بازیهای آسیایی 2022 هانگژو چین اشاره کرد و گفت: از کرمانشاه دو دونده شانس کسب  مدال در این رقابت ها را دارند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس فدراسیون دوومیدانی به فرصت شش ماهه تا زمان برگزاری بازیهای آسیایی 2022 هانگژو چین اشاره کرد و گفت: از کرمانشاه دو دونده شانس کسب  مدال در این رقابت ها را دارند.

  هاشم صیامی در مجمع انتخاباتی ریاست هیات دوومیدانی کرمانشاه که امروز(23 اسفند) برگزار شد، بااشاره به وجود قهرمانان بزرگی در رشته دوومیدانی در کرمانشاه، اظهارکرد: در دور قبل بازیهای آسیایی که در جاکارتا برگزار شد، حسین کیهانی از کرمانشاه توانست مدال طلای این رقابت ها را برای کشورمان به ارمغان بیاورد که افتخار بزرگی برای مردم این استان است.

وی افزود: برای رقابت های آسیایی هانگژو چین که شهریور سال آینده برگزار می شود، از کرمانشاه دو شانس مدال داریم که باید به آنها توجه ویژه ای شود.

صیامی از پژمان یارولی و مرتضی ناظمی به عنوان شانس های کسب مدال ایران در رقابت های دوومیدانی بازیهای آسیایی 2022 نام برد و افزود: متاسفانه طی دو ماه گذشته فدراسیون دوومیدانی به دلیل مسائل مالیاتی با چالش هایی مواجه شده و نتوانسته از این دو ورزشکار حمایتی داشته باشد، لذا از مسئولین ورزش استان می خواهیم در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 دونده کرمانشاهی شانس کسب مدال در بازیهای آسیایی 2022 را دارند   

2 دونده کرمانشاهی شانس کسب مدال در بازیهای آسیایی 2022 را دارند