مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-14سياسي

نشست هم اندیشی رؤسای انجمن های اسلامی کشوری برگزار شد


اولین نشست هم اندیشی رؤسای انجمن های اسلامی کشوری با حضور رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی، حجت الاسلام مجید باباخانی در سالن اجتماعات سازمان دارالقرآن برگزار شد.

- در ابتدای نشست دبیر نشست با ارائه گزارشی جامع از انجمن های اسلامی فعال در کشور ضمن اعلام آنکه تعداد 861 انجمن به طور رسمی تا کنون ثبت گردیده است به اقدامات کلی که اتحادیه انجمن های اسلامی انجام داده است اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی کشور ضمن معرفی ساختار جدید سازمان و فلسفه تشکیل سازمان هیأت و تشکل های دینی افزود: کار اصلی را در میدان شما انجام می دهید و شما به واقع افسران جنگ نرم عرصه جهاد فرهنگی هستید.

در جایی که شما مشغول اقدام فرهنگی هستید اولین رسالت افراد و نیروها آن است که کاری که به آن ها محول شده است را درست و کامل انجام دهند که البته یک فرد متعهد و دین مدار به طور قطع اینگونه عمل می کند.

این را گفتم که به این اشاره کنم که کار شما کار پیچیده ای است چون بالذات کار شما، کار اصلی شما را می گویم، فرهنگی نیست و هرکدام در محیط های صنعتی، تجاری و اداری مشغول خدمت هستید و باید در آن محیط ها فعالیت دینی و فرهنگی کنید و آن را قوام ببخشید که این موضوع سختی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی رؤسای انجمن های اسلامی کشوری برگزار شد

نشست هم اندیشی رؤسای انجمن های اسلامی کشوری برگزار شد