مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-14حوادث

مزاحمت تلفنی 70 درصدی برای آتش نشانی خراسان جنوبی


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: در سال جاری 15 هزار و 36 تماس تلفنی مزاحم با آتش نشانی برقرار شده که حدود 71 درصد تماس ها را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حیاتی ظهر دوشنبه در نشست خبری برای چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: در تماس های واقعی برای هر حادثه ممکن است چندین نفر تماس گرفته باشند.

وی بیان کرد: در تماس های غیرواقعی بیشتر با کودکان و نوجوانان مواجه هستیم که در خانه تنها هستند و تلفن همراه خانواده در اختیار آنها است و بخشی نیز توسط افرادی با مشکلات جسمی و روحی اتفاق می افتد.

به گفته وی برای کاهش این تماس ها نیاز به فرهنگ سازی برای کودکان و خانواده ها وجود دارد چرا که در همان زمان ممکن است یک نفر در حادثه واقعی نیاز به کمک داشته باشد و پشت خط بماند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند در زمینه چهارشنبه آخر سال نیز عنوان کرد: تمام تیم ها در آماده باش کامل هستند که 100 نیرو در 6 ایستگاه ثابت و 14 تیم سیار آتش نشانی قرار دارند.

حیاتی با بیان اینکه در دو سال اخیر به دلیل کرونا و کاهش مراسم ها هیچ گونه خسارت جانی نداشته ایم، گفت: امیدواریم در سال جاری نیز با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شاهد خسارت جانی و مالی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزاحمت تلفنی 70 درصدی برای آتش نشانی خراسان جنوبی

مزاحمت تلفنی 70 درصدی برای آتش نشانی خراسان جنوبی