مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-14فرهنگي

حضور در بهشت زهرا (س) به یاد هنرمندان فقید سال 1400


تعدادی از هنرمندان و اهالی رسانه و هنر با حضور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) یاد هنرمندان درگذشته سال 1400 را گرامی داشتند.

- ، موسسه فرهنگی هنری خط سوم هنر با هدف گرامیداشت هنرمندان فقید و با عنوان فقدان سال صفر مراسمی را برگزار کرد که طی آن علاوه بر هنرمندان، بنیانگذاران مجله های فیلم و فیلم امروز و نیز نیکنام حسینی پور مشاور مدیرعامل و محمدعلی کاروان معاون صندوق اعتباری هنر در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) حضور پیدا کرده و یاد هنرمندان فقید در سال 1400 را گرامی داشتند.

در ابتدای این برنامه سید محمد طباطبایی مدیر موسسه خط سوم هنر گفت: قرار بود مراسمی را با عنوان یادبود هنرمندان درگذشته سال 1400 برگزار کنیم که حتی برنامه ریزی ها و مقدمات اجرایی آن هم انجام شد ولی به دلیل عدم مساعدت و همراهی نهادهای متولی فرهنگ آن برنامه برگزار نشد.

بر این مبنا قرار گذاشتیم در آخرین دوشنبه سال به همراه تعداد محدودی از فرهیختگان بر مزار هنرمندان درگذشته حلضر شویم و به آن ها بگوییم به یادشان هستیم و می مانیم و اگر عمری باقی باشد می خواهیم این را به یک رسم فرهنگی تبدیل کنیم که دوشنبه آخر هر سال در قطعه هنرمندان حاضر شویم و یاد آن هنرمندان فقید را گرامی بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در بهشت زهرا (س) به یاد هنرمندان فقید سال 1400

حضور در بهشت زهرا (س) به یاد هنرمندان فقید سال 1400