مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-14پزشكي

کادر بهداشت و درمان با تجهیزات کامل به استقبال سال جدید می روند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از آمادگی کامل بیمارستان ها به ویژه اورژانس و تهیه اقلام دارویی در ایام نوروز خبرداد.

  - ایسنا/کرمان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از آمادگی کامل بیمارستان ها به ویژه اورژانس و تهیه اقلام دارویی در ایام نوروز خبرداد.

  علی اصغر خیرخواه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان های قلعه گنج و منوجان گفت: علی رغم همه مشکلات کادر بهداشت و درمان در روزهای سخت کرونا تمام تلاش خود را به کار بستند تا بیماری به بهترین شکل مدیریت شود در کنار این اولویتها پروژه های دانشگاه هم پیگیری می شود تا زمینه خدمت رسانی حوزه سلامت فراهم باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن، ایام سال نو که مسافرت ها را به دنبال خواهد داشت بیان کرد: در این ایام شرایط کاملا متفاوتی نسبت به ایام قبل از نوروز داریم، آمادگی بیمارستان ها به ویژه اورژانس ها و تهیه اقلام دارویی برای اورژانس ها و بیمارستان ها مد نظر است و مراکز بهداشتی و درمانی آمادگی لازم را خواهند داشت.

خیرخواه با بیان اینکه مردم برای حفظ سلامت واکسیناسیون را کامل کنند و از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند، اظهار کرد: روند بیماران بستری کرونا طی دو هفته گذشته 228 مورد مثبت بستری بود که در هفته اخیر به 85 نفر رسیده است، شیب بیماری و روند مثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر بهداشت و درمان با تجهیزات کامل به استقبال سال جدید می روند

کادر بهداشت و درمان با تجهیزات کامل به استقبال سال جدید می روند