مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-14سياسي

جدیدترین تصاویر هیجان انگیز حیات وحش/حمله فوک قطب جنوب به پنگوئن ها


ثبت اولین روز بیداری قوباغه از خواب عمیق زمستانی، عقاب مارگیر پا کوتاه، پوپا لنگور و خروسی که مزاحم بازی گلف شده، ازجمله بهترین تصاویر حیات وحش این هفته جهان را تشکیل می دهند - خبرگزاری فارس ـ گروه تجسمی ـ علیرضا سپهوند: جدای از مباحث فنی، علمی، تحقیقاتی و هنریِ عکاسی حیات وحش، تماشای عکس ها و تصاویر حیوانات یکی از لذت بخش ترین تفریحات برای تمام گروه های سنی محسوب می شود.

مادامیکه امروزه همه ما در شرایطی به سر می بریم که با مشغله کاری و دغدغه های ریز و درشت و گاه با فشار و استرس روزگار میگذرانیم، دیدن اینچنین تصاویری به ذهن و روح آدمی، آرامش می بخشد.

بی شک دیدن نگاه پاک و بی آلایش حیوانات حتی درنده ترینِ آن ها، خالی از لطف نخواهد بود، آنهم زمانیکه عکس ها و شکار لحظات توسط بهترین عکاسان حیات وحش جهان ثبت شده باشد.

ثبت اولین روز بیداری قوباغه از خواب عمیق زمستانی، عقاب مارگیر پا کوتاه، پوپا لنگور و خروسی که مزاحم بازی گلف شده، ازجمله بهترین تصاویر حیات وحش این هفته جهان را تشکیل می دهند که در ادامه با هم می بینیم: تصویر اصلی: یک قورباغه سبز روی گل پامچال در هواسونگ، کره جنوبی نشسته است.

عکس: یون هاپ/آژانس حفاظت محیط زیست آمریکا جمعه 11 مارس 2022 ساعت 08:00 به وقت گرینویچ   پس از دستگیری گروهی از قاچاقچیان حیات وحش در سورابایا، ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین تصاویر هیجان انگیز حیات وحش/حمله فوک قطب جنوب به پنگوئن ها

جدیدترین تصاویر هیجان انگیز حیات وحش/حمله فوک قطب جنوب به پنگوئن ها