مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-14بين الملل

مقامات ترکیه در رویای پیوستن به اتحادیه اروپا مقامات اسراییل را برادر می خوانند


دولتمران آنکارا به گمان منحرف سازی افکار عمومی داخل ترکیه از مشکلات روز افزون اقتصادی خود را نامزد خوش خدمتی به غرب کرده و در رویای دستیابی به عضویت در اتحادیه اروپا مقامات اسراییلی را برادر می خوانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نهضت استادی بسیج در محکومیت تلاش آنکارا در خیانت به آرمان فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: در شرایطی که رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به گواهی افکار عمومی جهان، رویدادهای منطقه و مسائل میدانی سرزمین های اشغالی، هر لحظه به پایان حیات ننگین خویش نزدیک و نزدیکتر می شود، صهیونیزم بین الملل و نظام استکباری تلاش می کنند با وعده های دروغین، کشورهایی مانند ترکیه را به آغوش کثیف دولتمردان غاصب سرزمین های اشغالی بفرستند.

همان وعده و وعیدهایی که امروز دولت و مردم اوکراین کذب آن را در میانه آتش و دود با تک تک سلول های خود حس می کنند.

  با این وجود دولتمران آنکارا به گمان منحرف سازی افکار عمومی داخل ترکیه از مشکلات روز افزون اقتصادی بویژه سقوط مجدد ارزش لیر و سرپوش گذاشتن بر شکست های پی درپی منطقه ای ناشی سیاست های غلط حاکمان خود را نامزد خوش خدمتی به غرب نموده و همچنان در رویای دستیابی به عضویت در اتحادیه اروپا ناگزیر به کرنش در برابر مقامات مغرور اسراییلی شده و آنها را براد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات ترکیه در رویای پیوستن به اتحادیه اروپا مقامات اسراییل را برادر می خوانند

مقامات ترکیه در رویای پیوستن به اتحادیه اروپا مقامات اسراییل را برادر می خوانند