مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-14سياسي

ضرورت اهتمام جدی هیئت ها برای برگزاری پرشور مراسم مذهبی


فرماندار بناب بر لزوم اهتمام جدی هیئت های مذهبی برای حضور پررنگ در مناسبت های مذهبی و جشن ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازضمن تعطیلی تمام مراسمات مذهبی حتی از نصب یک پرچم و پارچه نوشته نیز در مناسبت های دینی و انقلابی در معابر عمومی دریغ شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت های مذهبی و تشکل های دینی در برپایی مراسم دینی و کمک های مؤمنانه تصریح کرد: دین قابل قیاس با هیچ یک از مسائل و مشکلات موجود در جامعه از قبیل گرانی ها و شیوع بیماری نیست و فرهنگ تشیع باید به نحو احسن به نسل های جدید انتقال یابد و در این خصوص هیئت های مذهبی، ادارات، اصناف و بازاریان باید پیشقدم باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس با انتقاد از کمرنگ شدن توجه به اهل بیت (ع) افزود: در این شهرستان توجه به اینگونه مسائل رنگ باخته است، لذا ضروری است هیئت های مذهبی پای کار باشند.

لعلی خاطرنشان کرد: در زمان انتصاب یک کارمند و مدیر برای نصب بنرهای تبریک اعتبار هست ولی برای اعیاد شعبانیه برای نصب یک پارچه و بنر اعلام می شود اعتبار نداریم.

نایب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه با تأکید بر اینکه جشن های نیمه شعبان امسال باید با شکوه خاصی برگزار شود؛ افزود: هیئت های مذهبی، اصناف و بازاریان و ادارات با نصب پرچم و پارچه نوشته ها و چراغانی کردن معابر و برپایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اهتمام جدی هیئت ها برای برگزاری پرشور مراسم مذهبی

ضرورت اهتمام جدی هیئت ها برای برگزاری پرشور مراسم مذهبی