مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-14حوادث

آماده باش 100 نیروی آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال


معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: 100 نفر نیروی آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال آماده باش کامل و مستقر در محل هستند.

- ؛ مسعود محمدیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشتر جمعیت در شوکت آباد، دشت علی آباد و ورودی بند دره حضور دارند که تیم های آتش نشانی مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: در شوکت آباد 4 تیم سیار با 13 نیرو و در شمال شهر که شامل بخش های مختلف مانند مهرشهر و دیگر موارد 4 تیم سیار با 10 نیرو مستقر خواهند شد.

به گفته وی 5 تیم سیار با 12 نیرو در دشت علی آباد حضور خواهند داشت و بند دره نیز معمولاً توسط نیروی انتظامی بسته خواهد بود.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند اعلام کرد: همچنین در 6 ایستگاه ثابت آتش نشانی بیرجند نیز 30 نیرو آماده باش خواهند بود.

محمدیان بیان کرد: طبق بررسی های علمی در سالیان گذشته بیشترین حوادث برای رده سنی 16 تا 20 سال بود که 81 درصد آن جوانان بودند و 44 درصد حوادث به دلیل استفاده از ترقه و 43 درصد برای نارنجک دست ساز بود.

وی با اشاره به فرهنگ جدید استفاده از بالن آرزوها گفت: این یکی از معضلات است چرا که در محیط شهری باعث آتش سوزی درختان یا ورود به منازل و خودروها شده است و مردم باید توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 100 نیروی آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال

آماده باش 100 نیروی آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال