مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-14سياسي

تزریق 120 هزار دز واکسن در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک


معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از 120 هزار دوز واکسن در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک تزریق شد و بیش از 200 نفر از بسیجیان در طی 4 ماه در این مرکز نقش آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد تقی امینی در آیین تجلیل از عوامل اجرایی مرکز واکسیناسیون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون بسیج اراک اظهار کرد: بسیج در طول 43 سال انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده و توانسته موفقیت و دستاوردهای بسیاری حاصل کند همچنین کارآمدی خود را به اثبات رسانده است.

وی افزود: در طول بیماری کرونا بسیج با اجرای طرح شهید سلیمانی در خط مقدم مبارزه و مدیریت بیماری کرونا بود و بیش از 50 عنوان خدمت توسط سپاه و اقشار مختلف بسیج به مردم در قالب طرح شهید سلیمانی ارائه شد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: یکی از اقدامات مهم طرح شهید سلیمانی کمک به واکسیناسیون عمومی مردم بود که از ابتدای طرح واکسیناسیون در کنار مراکز بهداشت بسیج نقش آفرینی گسترده ای داشت و با راه اندازی مرکز اختصاصی واکسیناسیون شهید سلیمانی نقش چشمگیری در واکسینه کردن عمومی مردم ایفا کرد.

امینی ادامه داد: بیش از 120 هزار دوز واکسن در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک تزریق شد و بیش از 200 نفر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 120 هزار دز واکسن در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک

تزریق 120 هزار دز واکسن در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک