مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-14سياسي

«جهاد تبیین» مستلزم آرایش جنگی در حوزه رسانه ای است


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بر محقق شدن هر چه زودتر «جهاد تبیین» تأکید کرد و عملیاتی شدن آن را مستلزم آرایش جنگی دانست.

- به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، صبح امروز دوشنبه 23 اسفند 1400 نشست مجمع مدیران سازمان تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در تالار اجتماعات یادمان شهدای هفتم تیر سرچشمه برگزار شد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه ولادت حضرت علی اکبر روز جوان ؛ از جوان سازی سازمان تبلیغات اسلامی با به کارگیری جمعی از جوانان کاربلد و خبره - باوجود برخی محدودیت های حقوقی و قانونی - در سال های اخیر خبر داد و بابیان اینکه 50 مدرسه صدرا در سال جاری به مجموعه این مدارس افزوده شده است یادآور شد: با بدنه فعال دانش آموزی نیز ارتباط های خوبی برقرارشده است.

این در حالی است که ارتباط ما با 50 دانشگاه مهم کشور و تشکل های فعال و پیشرو دانشگاهی نیز تقویت شده است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی، همچنین ارتباط با طلبه های جوان، تعامل با اهل سنت و برگزاری مهرواره های محله همدل، اوج و هوای نو را از دیگر فعالیت های خوب و تأثیرگذار سازمان تبلیغاتی در سال جاری عنوان کرد و از برگزاری نمایشگاهی بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» مستلزم آرایش جنگی در حوزه رسانه ای است

«جهاد تبیین» مستلزم آرایش جنگی در حوزه رسانه ای است