مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 19:172022-03-14حوادث

از آماده باش 100 نیروی امدادی در چهارشنبه آخر سال تا نواقص جایگاه ‎های سوخت


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: چهارشنبه آخر سال 100 نیروی امدادی در 6 ایستگاه ثابت و 14 تیم سیار آتش نشانی در حالت آماده باش کامل قرار می گیرند.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: چهارشنبه آخر سال 100 نیروی امدادی در 6 ایستگاه ثابت و 14 تیم سیار آتش نشانی در حالت آماده باش کامل قرار می گیرند.

علی حیاتی، امروز دوشنبه 23 اسفند در نشست خبری اظهار کرد: در این مدت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز در تمامی پارک ها و بوستان ها به ویژه پارک های بزرگ نگهبان مستقر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در شب چهارشنبه پایان سال (چهارشنبه سوری) سازمان پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری بیرجند چهار دستگاه ماشین آلات با هشت نیرو مستقر می کند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند اضافه کرد: در سال جاری هزار و 273 حادثه و حریق در مرکز استان روی داد که از این تعداد 455 مورد حریق و 818 مورد حادثه بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار حریق با 183 مورد مربوط به واحدهای مسکونی و 41 مورد تجاری بوده است تصریح کرد: از این تعداد حادثه و حریق، 648 نفر نجات یافته، 134 نفر مجروح و 14 مورد نیز فوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آماده باش 100 نیروی امدادی در چهارشنبه آخر سال تا نواقص جایگاه ‎های سوخت

از آماده باش 100 نیروی امدادی در چهارشنبه آخر سال تا نواقص جایگاه ‎های سوخت