مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-14سياسي

نوجوانان و جوانان کشور با نگاه به گذشته راه آینده را ادامه دهند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز گفت: نوجوانان و جوانان کشور که آینده ساز این مملکت هستند باید بتوانند با نگاه به راه گذشته نیز راه آینده را با امید و عزت ادامه دهند.

- ، سرهنگ احمد ویسی پور ظهر امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم اهواز به مناسبت روز شهید گفت: برای بزرگداشت و نکوداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام به خصوص شهدای مدافع حرم، مراسمی برای تجلیل از خانواده های مدافع حرم برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز با بیان اینکه این مراسم با حضور خانواده های معزز و معظم مدافع حرم شهرستان اهواز برگزار شده افزود: در این مراسم نیز سردار معین پور جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان حضور داشت.

وی در ادامه برگزاری اینگونه برنامه ها را برای انتقال و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان و نوجوان کشور لازم و مهم دانست و تاکید کرد: نوجوانان و جوانان کشور که آینده ساز این مملکت هستند باید بتوانند با نگاه به راه گذشته نیز راه آینده را با امید و عزت ادامه دهند.

سرهنگ ویسی پور گفت: برای گرامیداشت خانواده شهدا نیز برنامه های دیگری ازجمله اعزام کاروان راهیان نور در دست کار است چون مردم با حضور در مناطق جنگی و یادمان ها می توانند از دانش، ادبیات حماسه، ایثار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان و جوانان کشور با نگاه به گذشته راه آینده را ادامه دهند

نوجوانان و جوانان کشور با نگاه به گذشته راه آینده را ادامه دهند