مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-14بين الملل

رییس سازمان امنیت و همکاری اروپا: کرملین استراتژی نظامی خود را تغییر داده است


رییس دوره ای سازمان امنیت و همکاری اروپا با بیان اینکه بیمارستان ها و مدارس در اوکراین عمدا با سلاح های ممنوعه هدف قرار می گیرند، گفت: اصول اساسی منشور ملل متحد و حقوق بین الملل در قلب اروپا آشکارا نقض می شود.

- رییس سازمان امنیت و همکاری اروپا: کرملین استراتژی نظامی خود را تغییر داده است رییس دوره ای سازمان امنیت و همکاری اروپا با بیان اینکه بیمارستان ها و مدارس در اوکراین عمدا با سلاح های ممنوعه هدف قرار می گیرند، گفت: اصول اساسی منشور ملل متحد و حقوق بین الملل در قلب اروپا آشکارا نقض می شود.

رییس دوره ای سازمان امنیت و همکاری اروپا اعلام کرد که عملیات نظامی روسیه در اوکراین شکست خورده و کرملین استراتژی نظامی خود را تغییر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زبیگنیو رائو ، وزیر امور خارجه لهستان که ریاست دوره ای سازمان امنیت و همکاری اروپا را بر عهده دارد، امروز (دوشنبه) در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله روسیه به اوکراین گفت: روسیه گزینه هایی برای رفع نگرانی های خود از کانال دیپلماتیک داشت، اما آنها را به تعویق انداخت.

مسکو راه ویرانگری را برای رفع نگرانی ها و تردیدهای خود انتخاب کرده است.

وی خواستار باز شدن راه ها و کریدورهای بشردوستانه در اوکراین برای تخلیه غیرنظامیان شد و تصریح کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده است که تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان امنیت و همکاری اروپا: کرملین استراتژی نظامی خود را تغییر داده است

رییس سازمان امنیت و همکاری اروپا: کرملین استراتژی نظامی خود را تغییر داده است