مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 19:422022-03-14اقتصادي

آماده باش 1100 واحد نانوایی در تعطیلات نوروزی/سرکشی ها مستمر است


در ایام تعطیلات نوروزی یک هزار و 100 واحد نانوایی در شهرستان اردبیل به اهالی، مسافران و گردشگران ارائه خدمات می کنند.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی یک هزار و 100 واحد نانوایی در شهرستان اردبیل به اهالی، مسافران و گردشگران ارائه خدمات می کنند.

سید محمد اعتماد اعجازی23 اسفند در جلسه هماهنگی ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: به میزان کافی آرد یارانه دار در بین نانوایی ها برای تعطیلات نوروزی حمل و ذخیره سازی شده و هیچ مشکلی در فعالیت نانوایی های دولتی پز و یارانه پز نخواهد بود.

وی تصریح کرد: 146 واحد صنفی نانوایی مربوط به سنگک پزی است که عمده دغدغه ها و گله مندی های مردم از نانوایی های سنگک پز است که تلاش بر ارتقا کیفی پخت نان سنگک در اردبیل با سبوس 18 درصد است.

فرماندار اردبیل استقبال مردم را از نان سنگک به دلیل سبوس بالا یادآور شد و افزود: ما بازرسی های مستمر خود را حتی در تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهیم داد و سعی ما بر این است تا جلوی تخلفات واحدهای صنفی نانوایی گرفته شده و به هیچ وجه مواد افزودنی غیرمجاز در نانوایی ها مورد استفاده قرار نگیرد.

اعتماد اعجازی گفت: در کنار تأمین نان مورد نیاز در ایام تعطیلات نوروزی برای اهالی و مسافران، در آستانه سال نو توزیع برنج تایلندی، هندی و شکر در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 1100 واحد نانوایی در تعطیلات نوروزی/سرکشی ها مستمر است

آماده باش 1100 واحد نانوایی در تعطیلات نوروزی/سرکشی ها مستمر است