مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-14سياسي

مهم ترین مولفه بنیاد خیرین حوزه علمیه قم، حمایت مادی با پیوست فرهنگی است


مدیرعامل بنیاد خیرین حوزه علمیه قم بیان کرد: مهم ترین نکته ای که استفاده از ظرفیت بنیاد خیرین برای دغدغه مندان دارد غالبا با یک پیوست فرهنگی همراه است که  کسی که در حال حاضر در شرایط محرومیت به سر می برد دیدش نسبت به نظام اسلامی و نسبت به مذهب تشیع عوض می شود.

- ایسنا/قم مدیرعامل بنیاد خیرین حوزه علمیه قم بیان کرد: مهم ترین نکته ای که استفاده از ظرفیت بنیاد خیرین برای دغدغه مندان دارد غالبا با یک پیوست فرهنگی همراه است که  کسی که در حال حاضر در شرایط محرومیت به سر می برد دیدش نسبت به نظام اسلامی و نسبت به مذهب تشیع عوض می شود.

حسین فخر روحانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خصوص تشریح فعالیت های بنیاد خیرین حوزه علمیه برگزار شد، گفت: این بنیاد تنها نهاد خیریه رسمی تحت اشراف مرکز مدیریت حوزه های علمیه و تحت اشراف آیت الله اعرافی است.

وی افزود: نقطه تمایز بنیاد با سایر مراکز خیریه در این است که مسؤلین این بنیاد به نیاز های جاری حوزه اشراف دارند و کمک های خیرین را به نیاز های واقعی حوزه صرف می کنند.

مدیرعامل بنیاد خیرین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بسیاری از خیریه ها برای حوزه فعالیت می کنند اما اولویت های حوزه برای آن ها مهم نیست؛ برای مثال برای حوزه علمیه احداث ساختمان جدید نیاز نیست و اهمیت چندانی ندارد اما ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مولفه بنیاد خیرین حوزه علمیه قم، حمایت مادی با پیوست فرهنگی است

مهم ترین مولفه بنیاد خیرین حوزه علمیه قم، حمایت مادی با پیوست فرهنگی است