مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 21:222022-03-14سياسي

هیچگاه احساس دوگانگی با حوزه نداشته ایم


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه هیچگاه احساس دوگانگی با حوزه نداشته ایم، گفت: بنده کماکان خود را طلبه حوزه علمیه می دانیم.

- به گزارش، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی دوشنبه در مراسم تمدید حکم مدیریت و معرفی قائم مقام حوزه علمیه استان، با اشاره به حضور علما و شخصیت های بزرگ در طول تاریخ همدان، اظهار کرد: حضور این علما نشان دهنده ظرفیت بزرگ استان در پرورش علما است.

وی با بیان اینکه ویژگی دارالمومنینی برای هر منطقی تأکیدی بر زحمات و توجه آن مکان به جایگاه حوزه است، گفت: اگر به منطقه ای دارالمومنین گفته شود، قطعاً دارای علمای برزگی در عرصه مربیگری بوده است که در جامعه نقش داشته اند.

امام جمعه همدان با اشاره به حضور 20 ساله آیت الله موسوی اصفهانی در مدیریت حوزه استان، خاطرنشان کرد: در 20 ساله گذشته مدارس همدان تحولات خوبی را از نظر کمی و کیفی شاهد بودند که حاکی تلاش های بی وقفه آیت الله موسوی اصفهانی است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با اشاره به درخواست آیت الله موسوی اصفهانی برای کناره گیری از مدیریت حوزه استان، یادآور شد: یکی از نگرانی های بنده در این رابطه آن بود که با آمدن مدیر جدید، آیت الله موسوی از همدان به شهر دیگری بروند، چرا که همدان به حضور چنین علمای بزرگی نیازمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگاه احساس دوگانگی با حوزه نداشته ایم

هیچگاه احساس دوگانگی با حوزه نداشته ایم