مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 21:422022-03-14سياسي

کاخ ستمگری حکام ظالم فرو خواهد پاشید/آل سعود مصداق بارزی از اسلام آمریکایی است


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی به دنبال جنایات آل سعود تاکید کرد: کاخ ستمگری حکام ظالم و ستمگر فرو خواهد پاشید و طبل رسوایی آنان در گوش جهانیان نواخته خواهد شد «و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، این نهاد حوزوی با صدور پیامی جنایت اخیر حکام سعودی را محکوم کرد که متن این پیام به شرح زیر است:    بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ اقدام سبعانه رژیم مرتجع و جنایتکار سعودی در اعدام جمعی از شیعیان مظلوم و برخی افراد فعال مذهبی و اجتماعی، بار دیگر حماقت و رذالت حکام سفاک سعودی را آشکار کرد.

رژیم مستبد آل سعود مصداق بارزی از اسلام آمریکایی در منطقه است، و در حالی که هنوز آتش فتنه گری هایش در یمن و سوریه و عراق و دیگر بلاد اسلامی شعله ور است و جان و مال مسلمین را می سوزاند، بار دیگر دست به جنایت جدیدی زد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن جنایات ضد انسانی این رژیم اعلام می دارد: کاخ ستمگری حکام ظالم و ستمگر فرو خواهد پاشید و طبل رسوایی آنان در گوش جهانیان نواخته خواهد شد و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ سکوت و دروغ پردازی های نهادهای مدعی حقوق بشر که سالهاست جای جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ ستمگری حکام ظالم فرو خواهد پاشید/آل سعود مصداق بارزی از اسلام آمریکایی است

کاخ ستمگری حکام ظالم فرو خواهد پاشید/آل سعود مصداق بارزی از اسلام آمریکایی است