مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 21:422022-03-14اقتصادي

پالایشگاه کرمانشاه بازهم عنوان «صنعت سبز» را از آن خود کرد


پالایشگاه کرمانشاه به عنوان واحد نمونه زیست محیطی انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، محمدرضا امامی نیا در این باره اظهارکرد: در جریان برگزاری بیست و سومین همایش تجلیل از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز که با حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و به صورت ارتباط زنده تلویزیونی در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد، بازهم عنوان صنعت سبز به پالایشگاه کرمانشاه رسید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت:توفیق دریافت لوح وتندیس صنعت سبز سال را مرهون تعامل و همکاری متقابل کارشناسان حفاظت محیط زیست استان و کارکنان شرکت پالایش نفت کرمانشاه میدانیم.

رعایت استانداردهای زیست محیطی، رسالت حرفه ایست که علاوه بر تامین منافع سازمان، سلامت و امنیت همگان همچون همشهریان و خانواده های کارکنان پالایشگاه که در مجاورت این تاسیسات اسکان دارند را در نظر دارد.

  وی ادامه داد: رعایت استانداردهای زیست محیطی، ایجاد سیستم پایش لحظه ای، استقرار واحد ایمنی، بهداشت ومحیط زیست، استقرار نظام مدیریت سبز، ایجاد توسعه وراهبری فضای سبز و آموزش و فرهنگ سازی زیست محیطی از جمله شاخص های عمومی و مدیریت انرژی، مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه کرمانشاه بازهم عنوان «صنعت سبز» را از آن خود کرد

پالایشگاه کرمانشاه بازهم عنوان «صنعت سبز» را از آن خود کرد