مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 21:472022-03-14بين الملل

ادعای سمیر جعجع؛ برای حل بحران لبنان، باید دست به دامن ریاض شد


رییس حزب القوات اللبنانیه در جدیدترین ادعای خود گفته است که لبنان باید برای حل بحران، به سراغ عربستان سعودی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سمیر جعجع رییس حزب القوات اللبنانیه که وابسته به عربستان سعودی است، مدعی شد که تنها راه حل بحران لبنان بازگشت عربستان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به لبنان است.

القوات اللبنانیه که وابسته به ریاض است، چندی پیش کشتار فجیع بیروت را رقم زد.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله نیز با بیان اینکه برنامه حزب القوات، ایجاد جنگ داخلی در لبنان است، تأکید کرد ( به نقل از جعجع گزارش داد، وضعیت لبنان بسیار پیچیده بوده و بحران اوکراین و روسیه نیز وضعیت لبنان را پیچیده تر کرده است؛ زیرا قیمت کالاهای مصرفی از جمله نان، سوخت و کالاهای اساسی افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مذاکرات لبنان با صندوق بین المللی پول تا پیش از انتخابات پارلمانی این کشور به نتیجه نخواهد رسید، ادعا کرد: آیا از الان تا 25 اردیبهشت مردم را در دریای درد و رنج رها کنیم؟ طبیعتا نه.

ولی در عین حال، حسابی بر روی حکومت کنونی باز نمی کنم .

رهبر حزب القوات اللبنانیه با این ادعا که تنها راهکار، کمک برادران خلیجی و در صدر آن عربستان سعودی است ،  مدعی شد: از سران سعودی و خلیجی می خواهم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای سمیر جعجع؛ برای حل بحران لبنان، باید دست به دامن ریاض شد

ادعای سمیر جعجع؛ برای حل بحران لبنان، باید دست به دامن ریاض شد