مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 21:572022-03-14اقتصادي

بانک ها سال آینده 400 هزار میلیارد تومان وام ساخت مسکن می دهند


وزیر راه و شهرسازی منابع مالی سال 1401 در بخش مسکن را مناسب ارزیابی کرد و گفت: سال آینده برای 400 هزار میلیارد تومان منابع بانکی مصوبه مجلس داریم.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در نشست هماهنگی طرح نهضت ملی مسکن موضوع تفاهم نامه وزارت راه با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تشریح سیاست های اتخاذ شده و همچنین اقدامات اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طبق تازه ترین آمار بیش از 5 میلیون نفر در سامانه ثمن (سامانه نهضت ملی مسکن) ثبت نام کردند، طرح نهضت ملی مسکن را فرصتی مناسب برای خانوارهای فاقد مسکن برای خانه دار شدن عنوان کرد.

وی گفت: ثبت نام تا 29 اسفند ادامه دارد و تلاش شد تا در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تجربیات حاصل از مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن در خصوص ضوابط شهرسازی، اقلیم، نقشه ها، رعایت آیین نامه ها و سایر موارد موردتوجه باشد.

عضو کابینه دولت سیزدهم ادامه داد: بر اساس قانون جهش تولید مسکن، مسئولیت هایی برعهده وزارتخانه نهاده شده است که از جمله آن راه اندازی و تشکیل صندوق ملی مسکن است.

مبنای درآمدی این صندوق شامل خط اعتباری مسکن مهر و بازگشت اقساط مسکن مهر با پیش بینی 7 هزار میلیارد تومان برای سال آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها سال آینده 400 هزار میلیارد تومان وام ساخت مسکن می دهند

بانک ها سال آینده 400 هزار میلیارد تومان وام ساخت مسکن می دهند