مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 23:072022-03-14سياسي

حل و فصل موضوعات باقیمانده در وین منوط به اراده طرف آمریکایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی از جمله تحولات اوکراین .

- وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای عمانی با بیان این که روند مذاکرات وین متوقف نشده و باقری به تلاش برای رسیدن به توافق خوب و پایدار ادامه می دهد، گفت: حل و فصل موضوعات باقیمانده که جزو خطوط قرمز ماست به اراده طرف آمریکایی و عدم اتلاف وقت مرتبط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی از جمله تحولات اوکراین و مذاکرات وین به گفتگو پرداخت.

امیرعبداللهیان در این گفت وگوی تلفنی اظهار داشت: روند مذاکرات وین متوقف نشده، بلکه در هماهنگی با هماهنگ کننده اتحادیه اروپا، وقفه ای کوتاه در مسیر مذاکرات ایجاد شده است.

مذاکره کننده ارشد ایران با جدیت به تلاش ها برای رسیدن به توافق خوب، قوی و پایدار ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل و فصل موضوعات باقیمانده در وین منوط به اراده طرف آمریکایی است

حل و فصل موضوعات باقیمانده در وین منوط به اراده طرف آمریکایی است