مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 23:172022-03-14حوادث

رهایی قاتل جوان از چوبه دار یک روز قبل از اجرای حکم


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش بیست و پنجمین پرونده قتل عمد در آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش بیست و پنجمین پرونده قتل عمد در آذربایجان غربی خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان خوی، فی مابین قاتل و مقتول و چند تن دیگر که به دلیل اختلافات قبلی صورت گرفت، منجر به جراحت طرفین و قتل مرحوم ه-ص گردید.

وی افزود: پرونده پس از طی مراحل رسیدگی در دادگاه کیفری 1 خوی منجر به صدور حکم قصاص نفس محکوم علیه با هویت م - ت گردید و با تایید دادنامه در دیوان عالی کشور و صدور اذن قصاص شرایط اجرای حکم قصاص محیا گردیده بود.

عتباتی ادامه داد: با ورود دادستانی خوی و تلاشهای موثر در جهت برقراری صلح و سازش و با میانجی گری و وساطت دادستان، به یمن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم(عج) اولیای دم با عمل به سنت حسنه الهی از خون دلبند خود گذشتند تا خانواده ای دیگر داغدار نشود و با اعلام رضایت یک روز قبل از اجرای حکم، حیاتی دوباره به محکوم علیه که جوانی 33 ساله بود دادند و فرصت دوباره زندگی را به او بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی قاتل جوان از چوبه دار یک روز قبل از اجرای حکم

رهایی قاتل جوان از چوبه دار یک روز قبل از اجرای حکم