مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 23:372022-03-14اقتصادي

افزایش 45 درصدی قیمت برخی ماهیان استخوانی دریای خزر


مدیرکل شیلات مازندران از افزایش 45 درصدی قیمت برخی ماهیان استخوانی دریای خزر خبر داد.

- حسن اسحاقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مراکز پرورش ماهی قرمز در استان، اظهار کرد: دو میلیون و 747 هزار و 200 قطعه ماهی قرمز در مراکزی تحت عنوان تولید و تکثیر ماهیان زینتی در سطح استان پرورش یافت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا ماهیان زینتی را در بازار تحت الشعاع قرار داده است، بسیاری از مرکز های کوچک و خانگی از بین رفتند و فقط چند مرکز فعال توانستند با تمام مشکلات و دغدغه ها گونه های مولد خود را حفظ و ادامه دهند.

مدیرکل شیلات مازندران در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به آخرین وضعیت صید ماهیان استخوانی در مازندران، خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیم مدیریت صید و بهره برداری از دریا در سازمان شیلات کشور تا 15 فروردین صید و بهره برداری ماهیان استخوانی از دریای خزر ادامه دارد.

اسحاقی ابتدا و انتهای فصل صید یعنی مهر، آبان و اسفند، فروردین را اوج پیک صیادان در دریا بیان کرد و افزود: امیدواریم به مرور زمان آمار کاهش وحشتناک صید از دریا توسط شرکت های تعاونی پره با توجه به تغییر دمایی آب و هوا و فصول کمتر شود.

مدیرکل شیلات مازندران ادامه داد: میزان کل صید تا 20 اسفند ماه سال جاری 1388 تن بود که نسبت به مدت مشابه متاسفانه 28 درصد کاهش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی قیمت برخی ماهیان استخوانی دریای خزر

افزایش 45 درصدی قیمت برخی ماهیان استخوانی دریای خزر