مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 00:172022-03-14سياسي

23 روستای لرستان اوضاع خیلی نامطلوبی دارند / طرح مطالعاتی این روستاها انجام شده است


23 روستای اوضاع خیلی نامطلوبی داشتند که از محل اعتبارات بنیاد مسکن استان طرح مطالعاتی برای آنان تهیه شد.

- ایسنا/لرستان سرپرست بنیاد مسکن لرستان گفت: 23 روستای اوضاع خیلی نامطلوبی داشتند که از محل اعتبارات بنیاد مسکن استان طرح مطالعاتی برای آنان تهیه شد.

پیمان تابعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 372 روستا در لرستان با همکاری بخشداری و فرمانداری ها شناسایی شدند که این روستاها آسیب پذیر هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد 23 روستا، اوضاع خیلی نامطلوبی داشتند که از محل اعتبارات بنیاد مسکن استان طرح مطالعاتی برای آنان تهیه شد.

سرپرست بنیاد مسکن لرستان گفت: برای هر روستایی 230 میلیون تومان اعتبار نیاز بود تا مطالعات آن انجام شود و 51 روستا مجددا با همکاری مدیریت بحران مطالعات مجدد آنان انجام و به عنوان اولویت بعدی در نظر گرفته شد.

تابعی عنوان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات بازهم توانستیم مطالعات 23 روستای دیگر استان را انجام دهیم که در مجموع 46 روستا می شوند.

روستاهای بابازید، چم مهر پایین و چم مهربالای پلدختر به طور 100 درصد ایمن سازی شدند وی بیان کرد: از مجموع 23 روستایی که وضعیت خیلی نامطلوب داشتند، روستاهای بابازید، چم مهر پایین و چم مهربالای پلدختر را به طور 100 درصد ایمن سازی شدندبطوریکه 850 متر دایک در بابازدید و در چم مهر بالا و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 روستای لرستان اوضاع خیلی نامطلوبی دارند / طرح مطالعاتی این روستاها انجام شده است

23 روستای لرستان اوضاع خیلی نامطلوبی دارند / طرح مطالعاتی این روستاها انجام شده است