مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 00:272022-03-14اقتصادي

پرداخت مالیات بیشتر در انتظار مودیانی که دستگاه کارتخوان خود را ثبت نکرده اند


مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: فردی که دستگاه کارتخوان خود را ثبت نمی کند، امکان ارائه اظهارنامه و در نتیجه معافیت اولیه که مشمول سودهای بیش از 36 میلیون تومان است را نخواهد داشت.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: فردی که دستگاه کارتخوان خود را ثبت نمی کند، امکان ارائه اظهارنامه و در نتیجه معافیت اولیه که مشمول سودهای بیش از 36 میلیون تومان است را نخواهد داشت.

افرادی که ثبت نام را انجام ندهند در صورتی که سودی بیش از 36 میلیون تومان داشته باشند؛ حداقل 5 میلیون و 400 هزار تومان در سال 1400، مالیات بیشتری پرداخت خواهند کرد.

احمدرضا مدبرنیا در گفت وگو با ایسنا در خصوص اهداف طرح ثبت دستگاه ‎های کارتخوان در سامانه سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: یکی از اهداف مهم سازمان امور مالیاتی کشور افزایش شفاف سازی اقتصادی و جلوگیری از سوء استفاده از بسترهای پرداخت الکترونیک و نتیجه آن یعنی پدیده فرار مالیاتی است.

طرح اتصال دستگاه های کارتخوان به پرونده مالیاتی که مطالبه دولت و مجلس است، در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، با مشارکت بانک مرکزی عملی شده و موجب اجرای عدالت مالیاتی، کاهش اعتراضات مالیاتی، تسریع در فرآیند رسیدگی، مبارزه با فرار مالیاتی، شناسایی مودیان جدید و نهایتا تحقق در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مالیات بیشتر در انتظار مودیانی که دستگاه کارتخوان خود را ثبت نکرده اند

پرداخت مالیات بیشتر در انتظار مودیانی که دستگاه کارتخوان خود را ثبت نکرده اند