مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 07:322022-03-15اقتصادي

82 پایگاه شهری و جاده ای اورژانس هرمزگان آماده خدمات رسانی در نوروز 1401


 رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این نشست گفت: طرح امداد نوروزی از 25 اسفند شروع و تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/هرمزگان  رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این نشست گفت: طرح امداد نوروزی از 25 اسفند شروع و تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت.

اورژانس پیش بیمارستانی به علت ماهیت شغلی آن، همیشه آماده به خدمت است.

دکتر حسین قاسمی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: در ایام خاص، مثل ایام نوروز هم با توجه به اینکه پیش بینی شده است بیش از 6 میلیون گردشگر به استان وارد شوند، نیاز است که تمهیداتی اتخاذ شود که اورژانس پیش بیمارستانی بتوانند با استفاده از ظرفیت های موجود، بهترین خدمات را به مسافران و همشهریان گرامی ارائه کنند.

وی اضافه کرد: به همین منظور تمام پایگاه زمینی، دریایی، هوایی، اتوبوس آمبولانس با تمام ظرفیت در آماده باش کامل خواهند بود همچنین آمبولانس های این سازمان در مبادی ورودی شهرها و در حاشیه جاده در ساعت پیک تردد مستقر خواهند بود، یک پایگاه موقت نوروزی نیز در بندر پل راه اندازی خواهد شد.

قاسمی درپایان خاطرنشان کرد: بیش از 500 نفر نیروی خبره در ستاد اورژانس و 82 پایگاه شهری و جاده ای این سازمان در ایام نوروز آماده خدمت خواهند بود، ستاد هدایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 پایگاه شهری و جاده ای اورژانس هرمزگان آماده خدمات رسانی در نوروز 1401

82 پایگاه شهری و جاده ای اورژانس هرمزگان آماده خدمات رسانی در نوروز 1401