مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-15سياسي

696 واحد مسکونی به محرومان استان اردبیل واگذار می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تاکنون 396 واحد مسکونی توسط خیرین در سطح استان اردبیل به محرومان واگذار شده و 300 واحد دیگر در مرحله تکمیل قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل ، سیدکمال الدین میرجعفریان در جلسه هیأت امنای انجمن خیرین مسکن ساز اظهار کرد: تاکنون 396 واحد مسکونی توسط خیرین در سطح استان اردبیل به محرومان واگذار شده و 300 واحد دیگر در مرحله تکمیل قرار دارد که باید با هم افزایی دستگاه های اجرایی و ادارات مرتبط و با خدمات دهی حداکثری مسکن محرومان در حداقل زمان ممکن در اختیار این طیف از جامعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی و شهرداری اردبیل در صدور پروانه و مسائل اجرا و نظارت رایگان خدمات رسانی کنند، افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند از ظرفیت مهندسان خیر در بحث صدور پروانه و امضای نقشه استفاده کند و راهکارهای لازم را در مورد کاهش هزینه ها اعمال کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان این که صداوسیما و رسانه ها با حفظ شان و جایگاه محرومین اقدامات انجمن خیرین مسکن ساز را اطلاع رسانی کنند، بیان کرد: برای تشویق و ترغیب سایر خیرین و واقفان عاقبت اندیش به سمت مسکن سازی نقش رسانه ها غیرقابل کتمان است و باید با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

696 واحد مسکونی به محرومان استان اردبیل واگذار می شود

696 واحد مسکونی به محرومان استان اردبیل واگذار می شود