مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-15ورزشي

ورزش بانوان ایلام در سالی که گذشت


معاون توسعه ورزش بانوان استان ایلام موفقیت های ورزش بانوان را در سال 1400 تشریح کرد.

- دکتر حمیرا نیک سرشت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سالی که گذشت ورزش بانوان استان با دارا بودن ظرفیت معاونت برای دومین سال شروع به کار خود اتفاقات موثر و جدیدی را تجربه کرد و باوجود سختی های بسیاری که در بحث تزریق اعتبارات و مالی داشتیم توانستیم تقریبا تمام رشته های ورزشی که آمادگی حضور در لیگ های کشوری داشتند را اعزام کنیم.

وی با اشاره که به کسب مدال های رنگارنگ در رویدادهای کشوری و بین المللی توسط دختران ایلام گفت: مهمترین مسئله در بخش قهرمانی و الویت این حوزه برگزاری فستیوال های استعدادیابی در رشته های دارای ظرفیت و حضور تیمها در رقابت های سطوح بالاتر بود.

معاون توسعه ورزش بانوان ضمن اعلام رویدادها و فعالیت های بانوان ایلام در حوزه قهرمانی، تصریح کرد: در این بخش با برگزاری و شرکت در بیش از 280 عنوان فعالیت توانستیم تجربه و توان قهرمانی بانوان ایلام را بعد از حدود 3 سال کرونایی دوباره رونق دهیم.

نیک سرشت ادامه داد: بیش از 10 حضور در لیگ های مختلف کشور داشتیم که خرسندی ما در بخش اعزام ها بیشتر مربوط به جضور ورزش های توپی بانوان ایلام از جمله والیبال و فوتسال بعد از حدود 20 سال، علاوه بر رشته فوتبال است که با حمایت پالایش گاز در لیگ برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بانوان ایلام در سالی که گذشت

ورزش بانوان ایلام در سالی که گذشت