مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-15سياسي

تنگه «چهل چای» مینودشت نفس کشید/ 100 آلاچیق نفس گیر که دیگر نیست


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت از جمع آوری نخاله آلاچیق های خلع ید و تخریب شده تنگه چهل چای این شهرستان و در دسترس گرفتن این فضا برای مردم به صورت آزاد خبر داد.

- تنگه چهل چای مینودشت نفس کشید/ 100 آلاچیق نفس گیر که دیگر نیست ایسنا/گلستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت از جمع آوری نخاله آلاچیق های خلع ید و تخریب شده تنگه چهل چای این شهرستان و در دسترس گرفتن این فضا برای مردم به صورت آزاد خبر داد.

یاسر بای در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در هفته گذشته رای قطعی 15 مورد خلع ید و تخریب بیش از 100 آلاچیق در حریم و بستر رودخانه چهل چای تنگه این شهرستان اجرا شد، اظهار کرد: دستگاه قضا هیچ تعارف و رودربایستی با شخص، گروه و نهادی در مسیر دفاع از حقوق عامه مردم و منافع و منابع ملی ندارد و به همین منظور با قاطعیت مطابق قانون رفتار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تخریب این آلاچیق ها که بر خلاف قانون و علی رغم تذکرات چندین باره در بستر و حریم رودخانه ایجاد شده بودند مورد استقبال مردم و بهره برداران از طبیعت خدادادی منطقه قرار گرفته است، افزود: از امروز و با جمع آوری نخاله های ساختمانی باقیمانده از تخریب این آلاچیق ها عملا دسترسی امن و راحت به تفرجگاه تنگه چهل چای مینودشت برای مردم امکان پذیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگه «چهل چای» مینودشت نفس کشید/ 100 آلاچیق نفس گیر که دیگر نیست

تنگه «چهل چای» مینودشت نفس کشید/ 100 آلاچیق نفس گیر که دیگر نیست