مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-15اجتماعي

تاثیر کرونا بر بی تحرکی و چاقی دانش آموزان


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ گزینه ی مناسبی برای جایگزین شدن با ورزش عملی وجود ندارد و بازده کلاس های ورزش حضوری در مدارس نسبت به کلاس های مجازی متفاوت است.

- فخرالدین اسدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اهمیت ورزش دانش آموزان و تاثیر کرونا بر آن، اظهار کرد: در سند تحولی که در ابتدای شیوع بیماری کرونا ارائه شد تمرکز زیادی بر کنترل وزن دانش آموزان و اضافه وزن آن ها شده بود بنابراین میزان اضافه وزن دانش آموزان بررسی شد که براساس آمار در سطح چهارمحال و بختیاری تا امروز 28 درصد چاقی و اضافه وزن در بین دانش آموزان وجود دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و پیگیری آموزش دانش آموزان در فضای مجازی فعالیت های ورزشی آن ها نیز در همین فضا دنبال شد و معمولا دانش آموزان از فعالیت ها و چالش های ورزشی که از سوی معلمان برای آن ها در نظر گرفته می شد کلیپ های از پیش ضبط شده تهیه و برای معلم ارسال می کردند.

وی با بیان اینکه پیگیری فعالیت های دانش آموزان به صورت مجازی موجب فاصله گرفتن این افراد از برخی تحرکات بدنی به دلیل استفاده مداوم از تلفن همراه وشد، ادامه داد: تعطیلی مدارس و درنتیجه کلاس های غیرحضوری ورزش دانش آموزان به دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر کرونا بر بی تحرکی و چاقی دانش آموزان

تاثیر کرونا بر بی تحرکی و چاقی دانش آموزان