مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-15سياسي

15 واحد مسکن خانوارهای دارای دو معلول خسارت دیده از سیل فروردین افتتاح می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه ساخت 15 واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو عضو معلول خسارت دیده از سیل سال 98 در فروردین ماه 1401 به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، بیک مداح در جلسه بررسی عملکرد حساب 100 امام (ره) ظهار کرد: دفتر مشارکتهای مردمی و حساب 100 امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در سنوات اخیر با همکاری خیرین نیک اندیش کشور، سعی در رفع دغدغه های محروم ترین اقشار شهری و روستایی استان داشته است که از مهمترین این اقدامات، می توان به بهره برداری از مجتمع  48 واحدی نورفدک شهر زابل ویژه ایتام و آغاز به ساخت مجموعه 40 واحدی توحید برای خانواده های بی سرپرست اشاره کرد.

  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در سال پیش رو نیز دفتر مشارکتهای مردمی بنیاد مسکن استان فعالیتهای خود را در این زمینه گسترش داده است و با همکاری دستگاه های متولی امر محرومین و کمک های مردم نوع دوست، پروژه های متنوعی را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: پروژه ساخت 15 واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو عضو معلول خسارت دیده از سیل سال 98 از محل اعتبارات خیرین با 85 درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی خود را طی میکند و در دهه مبارک حساب 100 در فروردین ماه 1401 به بهره برداری میرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 واحد مسکن خانوارهای دارای دو معلول خسارت دیده از سیل فروردین افتتاح می شود

15 واحد مسکن خانوارهای دارای دو معلول خسارت دیده از سیل فروردین افتتاح می شود